2020/04/23

Joane Herrera Zirikiña Etxean egiten

Hirugarren ebaluaketa honetan, Zirikiña proiektua egin behar neban haurrezkuntzako klase batekin. Baina hori momentu honetan ezinezkoa da koronabirusa dala eta, beraz, 10 orduko zerbitzua egin behar izan dot. Hainbat pertsonari eskeini deutsat nire zerbitzua, besteak beste, nire familiari: ama,
aita, arreba, amama, izeko, lehengusin… eta nire lagunik onenei: Irati, Ane eta Nereari. Hauek dira egin dodazan 10 zerbitzuak: arrebari etxerako lanak egiten lagundu, amama deitu egun guztietan bakarrik ez sentitzeko, xurgailua pasatu astean baten, platerrak eta edalontziak garbitu, izeko eta lehengusina deitu zelan dagozan galdetzeko, gozaria prestatu (tortitak) familia guztiarentzako, mahaia jarri egun guztietan, jolasak prestatu aitagaz eta amagaz jolasteko eta momentu ona pasatzeko familian, lagunekin hitz egin bideo-dei baten bitartez eta beste amama deitu zelan dagoan galdetzeko.

10 zerbitzu honek egiterakoan, oso ondo sentitu naz. Batzuk ez jataz asko gustatu, baina banekian
gurasoek lan asko eukiela, nire ama bere ikasleekaz eta nire aita lanera joaten eta janaria erosten. Eurak ez daukie denbora askorik eta horreagitik ondo sentitu naz zerbitsu hauek egiten, banekielako nire gurasoak laguntzen nengozala. Beste zerbitzu batzuk egiterakoan, aldiz, primeran pasatu dot eta barre asko egin dot, adibidez: jolasak prestatzerakoan aitagaz eta amagaz jolasteko eta momentu ona pasatzeko familian.

Esperientzia hau asko gustatu jat, oso ondo sentitu nazalako maite dodazan pertsonak laguntzen eta niri asko gustatzen jatazan gauzak egin dodazalako, zukaldatzea eta jokoetan jolastea bezala. Esperientzia honetatik gauza asko ikasi dodaz. Konturatu naz, nik zortea daukadala, ama, aita eta arreba daukadazalako. Baina beste pertsona batzuk, nire amama bezala, bakarrik dagoz etxean eta txarto pasatzen dabe bakarrik sentitzen diralako. Horregaitik, egun guztietan dei bat egiteak, ilusio handia egiten deutse eta ez dira hain bakarrik sentitzen. Nik, zerbitzuak egiten jarraituko dot, esperientzia hau asko gustatu jatalako.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina