2014/06/10

Asier Diaz

Pasadan urteko ikasleak lez, aurten be laugarren mailako ikasle guztiok etika ikasgaiko Zirikiña Proiektuan parte hartzen gabilz. Ikasle bakoitzari HH-ko edo LH-ko klase bat tokatu jako eta astero, ordubete irakasleei laguntzen joaten gara. Ekintza honek, umeekaz nola jardun eta irakasleen lana zelakoa dan ikasteko aukera emoten deusku.

Nik, aurretiaz eskatu neban bezala, sortea euki dot eta haur hezkuntzara joatea tokatu jat; 5A taldera hain zuzen be. Bertako andereñoa Esti da eta, hasieratik, oso harreman ona izan dogu.
Bariku goizero, ordubete, oso gogotsu joaten naz. Lehenengo egunetan nahiko urduri sentitu nintzan, umeak nigandik ikastea erantzunkizun oso handia dalako.  Halanda be, denbora laburrean, lotsa eta bildur guztiak desagertzen joan dira.



Barikuro, klasera heltzen nazanean umeak asteburuan egingo dabena kontatzen etortzen jataz. Behin zirikiña jarrita, umeak lasaitzeko, korrika egitera joaten gara. Klasera bueltatzen garanean, korroa egiten dogu eta bertan,  asteburuko planak kontatu eta eguneroko panela betetzen dogu.  Ingeleseko irakaslea etortzen danean, nire denbora bukatzear dagoala esan gura dau. Normalean, 5 minutu gehiago egon eta jada joaten naz.

Orokorrean, barikuro, antzeko plangintza egin arren, beti, irakaspen eta esperientzia barri bategaz urtetzen naz. Gainera, azkenengo aste honeetan Estik pere postua itxi eta korroa zuzentzen itxi deust.
Eguneroko panela betetzen gagozala danak adi ikustea, oso pozik eta egindako lanagaz asetuta sentiarazten nau. Izan be, umeak klasean isilik egotea, nigan konfiantza daukienaren seinale da.

Ziur nago, nagusiak diranean, bat baino gehiago nitaz oroituko dirana!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina