2020/03/30

Nerea Serrano Zirikiñan


Lehenengo egunean euskera emon nuen eta “Txerrikumeen abentura barriak” irakurtzen egon ginen. Hurrengo egunetan matematika egin genuen nire ordua, orduan, klasean 10 ume egozan. Egun baten beste klase batera joan behar nintzan, nire klaseko umeak museora joaten zirelako eta Paulak zirikina eginten dauan  klasera joan nintzen.



Lehenengo egunetan oso urduri negoan, baina denboragaz konfiantza hartu neban umeekin eta hobetu sentitu nintzan beraiekin. Zatiketak eta Portzentaien inguruan egiten genuen lan, baina beste metodo bat erabiltzen zuten orduan metodo hori ikasi neban beraiei gero laguntzeko zalantzatzetan. eta metodoa ulertu nebanean erosoago sentitu nintzan. Gainera ume batzuk ezagutzen nebazan eskautean egozalako eta beraiek ere laguntzen neben klasea hasi baino lehen esaten eustien zer egingo eben ordu honetan eta bere bizitzan pasatutako gauzak kontatzen eben.

Umeak oso kantsagarriak dirala baina oso maitekorrak, zerbait irakasteko modu desberdin asko dagozala eta azaltzeko ere. Gainera ni irakaslea izan nahi dot baina zalantzetan nengoan orduan esperientzia honek ideiak argitu deustaz apur bat.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina