2020/04/22

Iñigo Andres "Zirikiña Etxean" egiten.


Ezin naizenez etxetik atera laguntzen dot egin ahal dodanarekin, ba egunero ateratzen naiz balkoira txaloka hasten naiz 8retan bueno hau mundu guztia egiten dau uste dot eta beste egingo behar neban. Beste gauza bat da nire lehengusinak DBH1 mailan dagola egiten dot berarekin Zoom bitartez hitz egiten dogu eta laguntza behar badio etxerakolan bat egiten laguntzen diot eta gero bideo jokora jolasten dogu, hau egitendogu gutxi gora bera 2-3 aldiz astero. Gero hau ez da laguntzeko baina bai denbora arinago pasatzeko nire aita eta ni aurpegiko maskarak egin genduzan baina ez kalera ateratzeko broma eta tontoare egiteko.




Nik ondo sentitzen naiz gauza honek egiten, balkoira ateratzen eta txaloka hasten ez dozu laguntzen ezertaz baina medikuak hori energia edo motibazioa emoten dio birusaren kontra egiteko. Nire lehengusinari nire lehengusina da orduan asko ez dot sentitzen dela eta normala dala berari laguntzeaeta berarekin jolastea relazio oso ona daukagulako. Eta azkenik aurpegiko markarak hori tontoarena egitko da baina momentu oso barregarria da eta oso momentu familiarra hemen zer esan ahal dot hori oso momentu familiarra.

Egoera honetan ikasten dozu familia eta osasuna garrantzitsuena dela eta beste partetik beste pertsonak emoten dabe bere bizitza bestei babesteko orduan hori kontuan hartu behar da eta horregaitik ateratzen gara balkoira berarei eskerrak emoteko, momentu honetan beraiek dira gure babesleak.





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina