Lehenengo
egunean euskera emon nuen eta “Txerrikumeen abentura barriak” irakurtzen egon
ginen. Hurrengo egunetan matematika egin genuen nire ordua, orduan, klasean 10
ume egozan. Egun baten beste klase batera joan behar nintzan, nire klaseko
umeak museora joaten zirelako eta Paulak zirikina eginten dauan klasera
joan nintzen.
Lehenengo
egunetan oso urduri negoan, baina denboragaz konfiantza hartu neban umeekin eta
hobetu sentitu nintzan beraiekin. Zatiketak eta Portzentaien inguruan egiten
genuen lan, baina beste metodo bat erabiltzen zuten orduan metodo hori ikasi
neban beraiei gero laguntzeko zalantzatzetan. eta metodoa ulertu nebanean
erosoago sentitu nintzan. Gainera ume batzuk ezagutzen nebazan eskautean
egozalako eta beraiek ere laguntzen neben klasea hasi baino lehen esaten eustien
zer egingo eben ordu honetan eta bere bizitzan pasatutako gauzak kontatzen
eben.
Umeak oso
kantsagarriak dirala baina oso maitekorrak, zerbait irakasteko modu desberdin
asko dagozala eta azaltzeko ere. Gainera ni irakaslea izan nahi dot baina
zalantzetan nengoan orduan esperientzia honek ideiak argitu deustaz apur bat.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina