2020/04/26

Eneko Hernandez Zirikiña etxean egiten


Nik egin dodan hamar oduetan egin dudana: sanitarioei txalotu, amamari deitu, platerak garbitu, terraza garbitu, aulki batzuk  margoztu (ordu asko egon nintzen), filmak ipini laguntzen atseginagoa izatea, nire amari lagundu pianogaz.

Nik gauza hauek egiten oso ondo sentitu naiz zeren eta hau dena laguntzekoa da, sanitarioei txalokatzen oso ondo sentitu naiz gauza hain gutxigaz asko lagundu ahal dugulako, amamari deitu dionean sentitu dut nire amama pozik zegoela nire ahotsa entzuten ezin didalako ikusi nik sentitu dudana poza izan da, platerak garbitzen sentitu dudana izan da nire gurasoei lagundu dudala eta lasaigo egon direla deskantsatzen, terraza garbitzean sentitu dudan izan da nire gurasoen poza terraza garbiago ikustean eta orain irten gara denok familian terrazara jateko, aulkiak margozten sentitu dudana izan da posa nire etxea politagoa geratzen delako ere sentitu dut nekea , nire familiako filmak ipintzen oso ondo sentitu naiz zeren eta filmak ikusten familia oso elkar egon gara, nire amari laguntzea pianoagaz onura sentitu dut nire ama pozik ipini dot.

Esperientzia guzti honegaz gauza asko garatu ditut pazientzia, ardura gauza gehiago egiten, gauza berriak ikasi ditut. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina