2020/04/06

Irati Arana Zirikiña egiten: "Egunero gauza berri bat ikasten"


Hemen kontatuko deutsut aste honetan egin dodan lanak edo laguntzak. Hasteko egun guztietan nire lana amaitu ondoren, nire nebagaz joaten naiz. Nire neba 12 urte dauka eta asten naiz bere dudak ebazten. Batzuetan asko dauka eta beste batzutan ez hain beste. Jarraitzeko azkenengo bi asteetan batzuetan janaria egin dot. Nire gurasoak batzartuta daudelako edo online klaseak ematen. Beraz amaitzen dabenean janaria prest daukate. Amaitzeko, egun guztietan jaten amaitzen dogunean nik jasotzen dot guztia.



Hau guztia eginez oso ondo sentitu egin naiz. Niri laguntzea asko gustatzen jat
eta zoriontsu egiten nau. Hasieran apur bat zaila iruditu jatan nire nebari laguntzea, berari ez jakolako laguntza gustuko. Baina azkenean konbentzitu
egin nuen eta asko gustatu dau.

Honekin asko ikasi egin dot. Hasteko konturatu egin naiz, batzuetan laguntza ez badeutsue eskatzen ez dau esan nahi laguntzarik behar ez dutenik. Eta eskerrak eman diezazkizukete, horrek etxeko giroa hobetzea eragin baitezake. Gainera orain nire nebaren harremana hobeagoa da eta nire pazientzia ere hasieran zaila izan dalako. Eta gurasoei laguntzea ere gustatzen zait, haiek lagundu didatelako jaio nintzenetik, eta horregatik laguntza handia zor diedala sentitzen dut. Ondorioz, lan hau asko gustatu zait.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina