Kaixo, ni Bego deitzen naz, DBH 4. A- ko ikasle bat naz eta Zirikiña
Proiektu honetan LMH 4.D klasean nago, Peio Badillo irakaslea izanik eta
matematika klaseak emoten. Hirugarren hilabetean hasi ginan proiektu honegaz
eta geroztik, eguaztenero joaten naz hara klaseko lehenengo orduan.
Zer egiten dot? Eguaztenero, klasera heldu eta
ikasleakaz ibiltzen naz Peio klasera heldu bitartean. Bera heltzean, makinistak otoitz bat
irakurtzen dau edo danon artean abesti bat abesten dabe. Gero, makinistak menua
be irakurtzen dau eta zenbat pertsona jantokiara joango ez diran galdetzen dau,
ondoren idazkaritzara deitzeko eta jantokian zenbat pertsona geldituko diran
esateko, idazkariak jantoki enpresari eskaria egiteko.
Geroago, klaseagaz hasten gara eta danatarik egiten dogu, baina egun
normal baten, lehenengo etxerako lan moduan umeek euki dabezan ariketak zuzendu
eta, gero, klasean ariketa batzuk egiten dabez. Ariketak zuzentzen doguzanean,
ni mahaien artean ibiltzen naz, ondo zuzentzen daben konprobatzeko eta
laguntzeko. Peiok klasean ariketak egiteko eskatzen deutsienean be, mahaietatik
ibiltzen naz, umeen zalantzak argitzen eta laguntzen. Askotan, buruketakaz
zailtasunak izaten dabez eta horreekaz asko lagundu behar izaten deutset. Egun
berezi bat orduen azterketa euki ebenean izan zan.
Zelan sentidu
naz? Lehenengo
egunetan apur bat urduri egon nintzan, ez nebazan eta umeak ezagutzen, ezta
irakaslea be. Halanda be, egunak aurrera joan ahala, gero eta lasaiago sentidu
nintzan, umeakaz eta Peiogaz hareman estuagoa neukalako eta konfidantza
handiagoa neukalako bai nigan, bai umeakaz eta Peiogaz. Umeak ariketak eta
buruketak egiten dabezan bitartean, lagundu egiten deutset eta dudak azaltzen
deutsiedaz. Hor, oso gustura sentitzen naz, inolango urduritasun barik eta poz
handiz.
Zer ikasi dot? Orokorrean, Lehen Hezkuntzako klaseak
zelakoak diran, zer egiten daben eta irakasleak zer egin behar dauan ikasi dot
(ariketen, zalantzen eta azterketen aurrean zelan jokatu). Baina
garrantzitsuena, izan dodan esperientzia eta etorkizunerako praktikatzeko
aukera izan da, izan be, etorkizunean irakasle izan nahi dot. Orain badakit
zelan azaldu ariketa bat ume bati, zelan orientatu, zelan gidatu klasea, zer
egin klasean, zelan jokatu arazo edo ikasleen arteko gatazka baten aurrean eta
abar.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina